Gkhnm97 ben dort yada bes paket kullandım canım 😊 yok bırakmıyosun ılaca devam edıosun yani hamile kalana kadar ve bi oncekı adetını hatırlıyorsan takvimim diye bir uygulama var onuda ındıre bilirsın. Bana doktorum uc ay kullan bebek olmazsa gel dedi 😊 sadece 4 hafta mı bes hafta mı kullandım sonra hamıle oldugumu ogrendım 😊😊