Herkesin Doğum hikayesini okuyodum bugün banada yazmak nasip oldu bizim 27.haftadan beri erken doğum riskimiz vardı 27.haftada ciğer geliştirici olduk sonra crınone diye vajinal jel kullanmaya başladım bugün kontrole geldiğimizde daha muayene olamadan bi anda suyum geldi ve 3-4 cm açıklığım vardı hemen yatışım yapıldı 6 cme kadar sancıları iyi karşıladım ama 6 dan sonra iş daha zorlaştı sancılarım çok artmıştı tabi bu arada sürekli çatı muayenesi ve nstye bağlandım en son dokuz cmle doğumhaneye geçtim ve bebeğin başı çoktan görünmüştü ilk gebeliğim olduğu için ıkınmanın nasıl bişey olduğunu bilmiyordum her sancı geldiğinde zaten ıkınma hissi geliyor bide baktımki benim küçük mucizem kucağımdaydı o anı anlatmak mümkün değil onu görünce ne ağrı kaldı ne sızı şuan küvezde kucağıma alamadım ama rabbim isteyen herkes nasip etsin size tavsiyem normal doğumdan korkmayın ve sancıları yatarak karşılamayın canı bi o kadar tatlı olan ben doğurduysam eminim hepiniz doğurursunuz dualarınızı eksik etmeyin uzun oldu hakkınızı helal edin biz artık hapyy kidsliyiz 🙏😊