Bends dun esimle biraz dolasdiq!!!sonra yuruyemediyimi fark etdim!!bacaklarim agriyodu!!eve geldim!kasik bolgemde bide karnimda Sancilar olusdu!!masajla gecti!!!daha sonra yine bawladi !!bebek haraket etdiyi zaman daha aciyordu !!!bu arada 39+4gebeyim!!!tecrubeli annelerr ne Ola bilir!!!gecede pozisyonn deyisince aciyodu!!!ama simdi agrim yok gibiii!!!hafif kasilma oluyor!!bide sorum olucaq!!!gercek sancilar basladiginda bebek haraket edermiii?yardimci olursanizz sevinirim