Julidetvkc Kızlar 1 cm acıklık var dendi az önce eve yolladılar sizce doğum ne zaman olur sancı yok şuanda
Zehramom Julidetvkc cnm belli olmuyor galiba banada açıklık vr yumuşama var bu hafta bakalım gelecekmi dedi doktor bol bol hareket yap hareket önerdi
Julidetvkc Neseozkan o haftalarda yatırmıyolarmı canımm hadi ben 39 diye gönderdi knaman suyun olursa gel dedi
Bircan34 Julidetvkc şu sıralar yeni yeni adet ağrısı gibi bel ve Kasık ağrım var başka bi şikayetim yok canım
Bircan34 Julidetvkc kolayca kendi sancımızla sağlıklı bi şekilde yavrularımızı kucağımıza alalım inşallah 🤲🏻