SeymaTevfik İnan bana hiçbir zararı Yok ve muhteşem rahatlık cannım benim. Ben hep kendim yapıyordum 5 aylık olduk senin dediğin gibi utana sıkıla gittim, ağda yapacak olan Kadına durumu anlattım o da sağolsun hiç utandırmadı profesyonelce işini yaptı geçti. Keşke dedim ya daha önce başlasaymışım. Kendim uğraştığıma değmedi bunca zaman. Git derim şiddetle tavsiye ederim. Ağda en güzeli. Uzun süreli çözüm. Ben 30 Nisa’nda gittim en son. Neredeyse 1 ay olucak daha anca çıkmaya başlıyor. Bir buçuk ay kafadan rahatsın yani.