Merhabalar kızlar , 22 haftalık gebeyim . 20. Haftamda bebeğim için kontrole gittiğimde bana spina bifida hidrosefali olduğunu söylediler . Yani omurga açıklığı varmış ve oradan kafasına su gidiyormuş bebeğimin . Bana 26. Haftada ameliyat önerdiler anne karnında . Aranızda hiç bu şekil olan var mı ? Anne karnında ameliyat yaptıran ve doğduğunda yürüyüp koşan çocuk olmuş mu ?