Emelmns 12345_tuncay hayırlısı olsun canım allah analı babalı büyütsün inşallah nasıl Durumunuz iyisinizdir inşallah bebiş nasıl 😘😘kaç kg doğdu
Dilekhakan 12345_tuncay maşallah hayırlı olsun Bebek ve siz ne durumdasınız nekadar doğdu nekadar küvezde kalacak bilgilerini bekliyorum açıkçası benimde erken Doğum riskim var 30 haftalık olduk merakta bırakmayın bizi 🙏🙏
Neseozkan 12345_tuncay Allah sağlıcakla büyütmeyi nasip etsin canım doğum hikayeni merak ediyorum 34+2 yim erken doğum riskim var benim de
12345_tuncay Hepimize çok teşekkür ederim kızlar ben iyiyim oğluşumun biraz küvezde kalması gerekiyor henüz kucağıma alamadım 😞2kilo 100 gram doğdu