Sezeryan olalı 5 ay oldu ve O günden beri kabızım.. Birkaçgün önce dr.A gittim bana bekunis ilacini yazdi bitkisel ilaçtır bebege zararı olmaz dedi... Ama icinde ki kağıtta süte geçtiği yazıyor ve O günden beri çocuğum cok huysuz acaba bekunis ilacindan olabilir mi kullanan var mi?