10.05.2019 da kontrol die gittim nstde sancım çıktı ve hemen sezaryana alındm bebeğim makat geliş olduğu için alalım dediğinde çok korktm hazır değildim çnkü çok ağladım ama İnanın ağlıcak korkacak hiç birşey yokmuş herşey çok gzldi Benimle konuşa konuşa bebeğimi çıkardılar bebeğimin ilk sesini duydum gördüm öle gzldiki sezeryandan sonrada hiç bir ağrım sızım olmadı anlatılanlar gibi değilmiş oğlum mis kokulum 15 gün oldu bile rabbim herkese güzel doğmlr nasip etsin kimsenin kucağını boş bırakmasın Rabbim