Esraklm_30 Merhabalar biberon ve emzik alicam ama philips avent ya da dr browns mu karar veremedim ve kaç adet biberon ya da başlığı almam gereklidir yardımcı olur musunuz?
Ayseklcl Esraklm_30 canım ben bir adet cam dr browns biberon aldım. Emzik ise awent aldım. Emzik 2 li zaten. Herkesin tavsiyesi bu yöndeydi
Seydaaaaaa Canım esracım dr browns almayı düşünüyorum ben bir arkadasımın tavsiyesi yakın zamanda bebeği olmuştu çok memnun kaldığını söylemişti bence doğru bir seçim 😘
Catsmomy Tamda ben bunun arayışındayım. Aventin yenidoğan seti var . Bir de dr brown başlangıç . Kararsızım 🤷🏼♀️
ozgeoznur Emzik ve biberon için yukarıdaki arkdslarla aynı fikirdeyim ben de onlardan aldım bir de mamajoo nun pompasıni aldım onun da zaten biberonu var yeter bence 😊
Mervednr Esraklm_30 ben iki biberon aldım birisi avent diğeri nuk. Emzikte 2 tane nuk marka 1 tanede avent marka aldım şimdilik yeter eğer ihtiyaç olursa doğumdan sonra alırım dedim
onuragtas Esraklm_30 ben de iki arkadaşımın tavsiyesiyle ikili Dr.browns Aldım daha kullanmadım ama emzik konusunda hala kararsızım
mrsdoruk Esraklm_30 aventin kücük biberonunu aldım. Emziklere gelince tam 6 tane emzik var o ayıcıklı olanlar ultra air ultra soft bunlar da aventin hangisi hoşuna giderse artık