xwprensesannesii valla bnm nişanım sümüksü bir yapıda kahverengi bir akıntı gelmişti afedersin çişimin içinde löp diye düşmüştü hatta çok şaşırmıştım ama hiç bi şekilde ağrım yokdu halbuki aşırı ağrılı bi hamilelik geçirmeme rağmen hatta eşimle içimiz rahat etmedi gece 12de acil doğuma gittik ama nstde ağrı fln görülmüyo diye beni eve gönderdiler tabii ondan sonra saat 4’de belime bıçak saplanır gibi bir ağrı ile uykumdan uyanmıştım ondan sonra ağrının şiddeti arttı sabah saat 8de dayanamadım doktora gittim ve hastanede saat 02.30da 38+4günlükken normal doğum ile kızımı kucağıma aldım rabbim senin hakkında hayırlısını verir ve sağ salim kucağına alırsın bebeğini