Bende 39+5 oldum doğum için 40+2 de hastaneye yatısım yapılacak.. Doktorum 2.kez çatı muayenemi yaptı bebek kanalda rahim yumusamıs ama nst de sancı çok az oğlum yerinde mutlu, hastaneye gelirken sıcak su torbası getir dedi , o gune kadar sancım olmazsa suni ile baslatıcak..vücudun normal doğuma çok uygun dedı ınş kendi sancım gelır suni ye gerek kalmaz.birbirimiz için dua edelim .doktorum Hint yağı nı meyve suyuna 2 yemek kaşığı katıp iç dedi, yürüyüş, çömelme, cinsel ilişki, perina masajı ve sıcak duş tavsiye etti..