Meryu Tatlianne5242 aynı bende de başladı bugün 14+1 rahmime kadar indi sancı ara ara baskı oluyo gibi
Tatlianne5242 Meryu aynen öyle bende 14+2 yim sebebini de bilemedim korkmam gereken birsey mi onuda anlamadim
anapanda12 Sancılı olması bana normal gelmedi ama bilemiyorum ağrılar için en iyisi doktora gidip danışmak olsa gerek