Kızlar 6 hafta bir günlük gebeliğim var kalp atışını duyamadık bebeğin buğün doktor bir sorun yok 10 güne kesin duyulur dedi ama ben korkuyorum doktor herşey normal dedi içimde hâla bir korku var ilk gebeliğim aynı durumu yaşayanlar var mı aranızda acaba😒