Herkese iyi akşamlar. Burada yeniyim sormak istedim. 13+5 deyiz. Bugun doktoruma cinsiyet sorduğumda %65 kız gibi dedi ama sakın alışveriş yapma bir ay sonra gel ozaman belli olur dedi. Suanlık değişebilir dedi. Sizlerde boyle durumlar yaşayan var mı