Kızlar 33+4 haftalığım dün geceden beri karnımın sol trafında bir acı var içeriden gelen. ben genelde sol tarafa ya da sırt üstü yatarım şimdiye dek böyle bir acı hissetmemiştim sol tarafa yatınca acıyor ya da hareket halindeyken de o acıyı hissediyorum endişelenmek istemiyorum bebeğimin hareketleri de iyi ama yine de merak ettim ne olabilir acaba