Ayseyetim rahim ağzı uzayıp kısalabiliyor ama ya kısalıp uzamazsa maddi imkanını bilemiyorum doktorunuda biraz cesarettsiz ve ilgisiz buldum, hiç kaybın yok çok şükür, olmasında inşaAllah önlem al.16.haftadan sonra benimki 35mmle devam ediyordu 23te kanamayla 25mme düştü dikişli olduğu halde ya dikiş olmasaydı ? Ayaktada gezmiyordum sürekli yatıyordum buna rağmen hafta büyüyüp bebek ağırlaşınca açılma oldu demek ki.. dikişim olmasa Bebeğim tutunamazdı zaten hunileşmede vardı daha da kapanmaz bu sınırda gider gelir dedi doktorum ki ki haftan ilerledikçe güzelim bebek ağırlaşıp aşağıya baskı yapacak Allah muhafaza bu sefer hunileşme denen şey oluyor bebeğin kesesi açılan yere doluyor, ben dikişlerimi ağlayarakta olsa mecburiyetten erkek bi doktora yaptırdım ve bana bu dikişler doğuma kadar sen istemedikçe açılmaz ve bebek kolay kolay gelemez dedi gerçekten de öyle oldu gittiğim üç farklı doktorda aynısını söyledi dikiş attırmak aldığın önemli bi etken bebeğinin hayatı için kesen büyüyüp zamanının geçmeden yap bak ben 16da üç farklı doktora göründüm haftan ileri riskli deyip yapmak istemediler progestan kullan yatmaya devam et sonunu bekle dediler bakalım nasıl olucak diye kaç saat ağladım dualar ettim en son yaptırdım şuan şükürler olsun bi gün daha gördük 30+6 olduk.. bu benim imkansız haftamdı 24ten 25e girmek mucizeydi doktora göre bak şükür 35 e ilerliyoruz. Sen farklı bir bi kaç doktorada görün bi doktorla sabit kalma