Tutkukaral herkese hayirli hamilelikler. Saglikla kucaginiza alin insallah. Kizlar basimdan gecti bilginiz olsun diye yaziyorum hatta biliyorsunuzdur ama yazmak istedim.
Ben ilk zamanlarda cok acekeci davrandim cok yiprattim kendimi. Keske daha sakin olsaydim.
* Keseniz gorunemzse endise etmeyin hemen benim ki 4500 5000 lerde karindan anca gorunmustu. Cok strs yapmistim sacma sapan doktorlara gittim gorunsun diye. Ne yasaprsaniz yapin belli bir beta hcg ye gelmek gerekiyor.
* kalp atisi icin 6+3 de gittim ona acele etmedim takibimi yapan doktorum cagirmisti ama bana bos gebelik almamiz lazim diyerek hayatimin en kotu anini yasatmisti. Ertesi gun baska doktorda kalp atisini gormustum. O yuzdrn 8.9.10 haftalara kadar bekleyin sakin ecele etmeyin 1 doktora inanmayin biraz bekleyip baska doktora gidin. Genelde ozeller para kazanmak icin bu yola basvuruyor. Ayrica bana bos gebelik dediginde kesem 19 mm idi. 25 mm ye kadar yolu var hatta 27 30 lutfen acele etmeyin
* burda goruyorum arkadaslarin en cok kafaya taktigi konulardan biri hamileyim ama belirtim yok midem bulanmiyor diyorlar evet ben de haftalarca kafayi yedim neden gogusum agrimiyor neden midem bulanmiyor neden neden. Bosuna yemisimkendimi cok sukur 26. Haftam bitti sifir belirti. Yok iste illa olavak diye birsey yokmus. As da ermedim midem de bulanmadi olmadi iyi kinde olmamis.
* hafif kanamalariniz olursa her kanamayi bebekle iliskilendirmeyin bazi kanamalar sebepsiz vajinaldir. Vajina da polip olabilir. Damar yirtigi olabilir. Bende 11. Haftada kanama oldu kirmiziydi ama poliptenmis. Kontrol ettirin ama bebekle ilgili birsey yoksa digerlero geciyor.
* cinsiyet icim 16. Haftalar en uygunu.
* ikili uclu dortlu testleri ben yaptirmadim birin ense bakildi. Prensip olarak kendimi strese sokmak istemedim. Zaten detaylida saglikli oldugu goruldu. Yaptirmak istemeyen kendini strese sokup vijdan yapmasin cok da sart degil.
* seker yuklemesini de yaptirmadim. Cok tartismali ama ben eve olcum cihazi aldim. Sekerimi kendim olculuyorum hep normal. Bu sizin bileceginiz is. Size kalmis.
Aklima geldikce yazarim hepimize hayirli dogumlar.