Bahargulu eeee hâliyle raporlu olunca devlet veriyor.. sok markette bildiğim kadarıyla sendika yok dimi... 2400aliyorsan 4e çarp.iste Brüt ücretin 3/2sini gibi bişey aliyorsun. İnternette daha net bilgiler. Burda herkesin maaşı ve hakkı farklı çünkü ben doğum iznindeyim şu an yeni çıktım temmuzda doğumum var Migros ta çalışıyorum. Sendika var bizde hem yol paramı hem market alışveriş bono hakkımı maaşımin bir miktarını alıyorum. Ayrıca rapor paramı da alacağım.. yani demek istediğim herkes farklı alıyor çünkü sahip olduğumuz haklar farklidir herkesin..