gulsum27100 Merhaba kızlar 17+6 haftalık ikiz hamilesiyim ve ben bitürlü anlamıyorum bazen hiç hamile değilim gibi geliyor sizlerde bu haftalarda nasıldı kızlar yardımcı olurmusunuz Rabbim herkesin yavrusunu kucağına almayı nasıp etsin inşallah🙏🙏
xwoman gulsum27100 o haftalarda tekmelero vs hissedemiyorsun tam olarak bi kimildama belki. Ama haftalar ilerledikce o tekmeler sertlestikce kasiklarina yururken kramp girdikçe anlicaksin :) suan 35 olucam nerdeyse ikizlerimle nefes alamaz hâle geldim. Yattığım yerden kalkamıyorum ayakta duramıyorum. Ama kavusmamiza cok cok az kaldi 🤲😍
Hulyalp gulsum27100 bi kac haftaya kadar gayet iyi anlarsin canim 26 dan onra hele 30 kusurlarinda 😆 31+3 uz ne yatabiliyorum ne donebiliyorum ne uyku kaldi. Nefes darliklari agirlasmanin verdigi huzursuzluk siskinlik hissi. ayaklari az asagida tutunca davul gibi sismesi cabasi olacak
Minikaydoganlar gulsum27100 canım en güzel dönem bence gez toz kendine zaman ayır sonra hareket etmekte bile zorlanıyorsun şuan Bi kasılıyorlar nefes alamıyorum az yürüdüğümde alt karnım agırıyor çok kötü oluyorum