Trabzon Kızlar sol tarafımda batma gibi bişey oldu. Yürüyemicek gibi değil sadece sanki oraya bişey yerleşmiş gibi bebek olabilir mi acaba. İlk gebeliğim anlamıyorum 17+1 günlüğüm
Trabzon Ozgektn ilkkez oldu böyle bişey biraz tedirgin oldum . Sonra dedim hamileyim bebek var orda 🙈
Trabzon Ozgektn ben arada hissediyorum ya sürekli hissetmiyorum 🙄 sonra diyorum ki küçük o yüzden anlamiyosun bazen tedirgin olmuyor değilim . ☺️