PnrGg esra1907 aşağıda hissedince ne oluyorki yani tam olarak nerde hissetmemiz lazım. Benim ilk gebeliğim bi de daha hareketlenmeye başlamadı o yüzden pek bilmiyorum bu konuları😊
Mavilianne esra1907 Canım benim oğlum çok hareketli bir Bebek maşaAllah daha 20+4 olmamıza rağmen tekmelerini çok net hissediyorum ve senin Bebek gibi alta vuruyor 🙈 Endişelenme 🤲🏻
balonjoje esra1907 aşağı inmiş olabilir canım benim bebiş de 24. Haftada dönmüştü aşağıya ama doktorum sorun yok dedi yine de bi doktorunla görüşürsün
esra1907 balonjoje doktoruma mail yazdım normal dedi ama endişeleniyorum rahim ağzı kısalığı olur diye 😔
Ahsen1625 esra1907 Cnm bnde 27 haftaya grdm bnde bazen kadikta bacaklariyla fena vuruyo korkuyorum scratio beni yerimden tak tak..bazen asiri oluo..haftaya sorcm bklm
Daisyy esra1907 aynen mesaneye vurdukça çişin gelir tuvaletten çıkamazsın 😂 ama zararlı bir şey değil korkma pozisyonu değişir sürekli. Aşağı vurmasını da yukarı vurmasını da tecrübe edeceksin 😊
esra1907 balonjoje benim bir ara 26mm dı sonra 39 oldu tekrardan 27 olup 31 e çıktığı için korkuyorum 😩
esra1907 PnrGg vajina bölgende hissediyorsun canım mesane tarafına vuruyor altta hissediyorsun sanki çıkacakmış gibi 🙄
Pnrarvn Korkma canım benimde o haftadan beri aşağı vuruyor nstye bile girdik hiçbirley çıkmadı normal diyor doktorda
Beyazlale Bende 24. Haftamdayim canim ayni sekilde kasiklarimda ve asagi kisimda hissediyorum bazen doktoruma dedim okadar olucak dedi herhangi bir sorun yok yani
Mavis222 23 haftalıkken baş aşağı dönmüştü üstten ayaklarıyla vurup kafasıyla alta ittiyodu kendini şuan 27 haftalık olduk hala aynı doktorum bir problem yok dedi çok şükür ☺