Alarasel ben hamilesin zannettim o zaman pardon 😅 HM güzel. Ben ordan alıyorum genelde. İpekyoldan da indirimde kapıyorum bi kaç parça. Mango eh işte. İnstagram butikleri sevmiyorum hepsinde aynı tarz şifon elbiseler var. Kopyala yapıştır gibi. Trendyolda da hep poliyester var. Ama tarz olsun dersen alabilirsin. Hem uygun hem tarz. Genelde abiye alıyorum oradan. Çok iyiler o konuda.