Vücudumuzdaki depodan bebegimiz gerekli ihtiyacını alıyordur ama bu sürekli değil tabi biz sağlıklı ve düzenli beslenmeliyiz ki bebeğimiz sağlıklı doğsun sağlıklı olsun bir süre mide bulantısı ve iştahsızlık oluyor illaki ama bunu alışkanlık haline getirmeyin kızlar unutmayın herşey bebeğimiz için 😊