Canım 3tane devlet hastanesine gittim doktorların hepsi aynı fazla ilgi bekleme bilgi vermelerinide aynı şekilde 33 haftalığım ve bebeğimin kilosunu daha bilmiyorum düşün, şuan Zekai Tahir Burak hastanesine gidiyorum her gittiğimde farklı doktor denk geliyordu eşim vardiyalı çalıştığı için istediğim güne randevu alamıyorum kim denk gelirse en son doktor Özlem Yörük diğerlerinden daha iyi en azından güler yüzlü fakat yinede fazla ilgi bekleme derim devlet sonuçta hep aynı, cebecide tıp fakültesi var orası aynı özel gibi çok ilgiliymiş 20. Haftadan sonra almıyorlar geç kaldım ben sen oraya bi bak derim 182den randevu alamıyorsun onların hastane numaraları var ve genelde çok dolu oluyor eğer orayı düşünürsen en kısa zamanda randevunu al derim uzun oldu ama kusura bakma ☺️