Ozgebudak Merhabalar herkese kızlar 🙂 12 haftalık hamileyim ve göbek deliğimin içi inanılmaz kaşınıyo yanıyo acıyo gibi resmen tanısını koyamıyorum normalmi sizce bu ? Çarşamba doktora gitcem ama yinede size sorayım dedimm
Durumm Ozgebudak gebelik öyle bir şey ki tüm vücut sistemin tamamen değişiyor o yüzden olmaz diyemiyorum maalesef😊😊