Sedolii bende 2 sene önce 7 cm’lik bir miyom aldırdım. Korunmayı bırakır bırakmaz çok kolay hamile kaldım ve 13 haftalık hamileyim ve çok şükür hiç bir sıkıntı yaşamadım. Ama daha önce ameliyat olduğum için normal Doğum yapmam sakıncalı, Sezaryen olacağım.