Canım bende kullanıyorum hamileliğimin başından beri ama bu konuda bilgili arkadaşlarıma sordum Allah korusun o çocuk tutunamazsa ilacın çok çok yüksek bi oranda etkisi yokmuş ve hormon ilacı olduğu için tüğlenme yapıyor baya ama yinede kullan tabiki ama onu kullanınca çocok yüzde yüz orda duruyor diye bişey yok Allah sağlıkla kucağına almayı nasip etsin bebeklerimizi 🙏🏽