39+4 de sabah 07.25 de minik kızım öyküyü kucağıma aldım 39+3 de kontrole gittim doktorum 3 cm açılman var dedi ama yatış yapmadı doktorum evime yolladı çocuk daha yukarda dedi bende hareket ediyim ki biraz çocuk hazneye düşsün artık dedim ve evde temizlik yaptım duşumu aldım ve sancılarım 5 dk da bire düştü doktorumu aradım eğer dayanamıycak gibiysen gel değilsen evde bekle bence dedi kanaman var mı dedi yok dedim telefonu kapattım tuvalete gittim ki kanamam gelmiş hemen doktoru aradım hadi gel dedi gittim ve baktılar hala 3 cm suni sancı taktılar sabaha kadar suni sancıdan resmen kıvrandım ama normal doğum diye çok direttim ve 07.25 de minik kızımı kucağıma aldımmm dün öğlen de hastaneden çıktık şükür çok iyiyiz sadece biraz dikişlerim sızlıyor benimde doğum hikayem bu kadar kızlar biraz uzun oldu ama hakkınızı helal edin çok güzel bir duygu rabbim hepinizi bir avazda kurtarsın 😘😘🥰🙏