Kubradgrmnclr Kizlar elazigdayim yeni tasindik buraya pek bilmedigim icin sizlere sormak istedim. 5 haftalik hamileyim , doktor onerilerinizi bekliyorum. Tesekkurler
Sermin62 Kubradgrmnclr hos geldin canim .. ben ozel hayat hastanesinde sukru beye gidiorum memnunumda .. onerebilirim ..
Kubradgrmnclr Sermin62 tesekkurler balim hosbuldum. Bende gecen gun dogu hastanesi mi neydi orda ayse baza gittim 1 sefer
Sermin62 Anadolu hastanesimi canimmm ?? Dogrudur ama hayat hastanesi de iyi canim orayida bi dusunebilirsin 😊😊😊
Kubradgrmnclr Sermin62 evet anadolu hastanesiydi sanirim tam bilemiyorum suan adini :) tmm canim o doktora da bir goreneyim
Sermin62 asyaduru canim devlettede necati kaya var iyi bi doktor ama hani bi ozeldeki kadar ilgilenmiolar acikcasi yaa :((