Pnrbtr Ggggggggggg canım ben mol gebelikten dolayı 6 ay boyunca hep vermek zorundaydım tahlil. Genelde o gece bile çıkıyodu kan sonuçlarım. Sen bak sürekli. Güzel haberlerin olsun inşallah 🤗🤗🤗🙏🏻
Ggggggggggg Pnrbtr Marayy Annemmm2 Aralık 0-5 arası Diyo negatif yani başıma ağrı girdi üzüldüm gerçekten keşke yaptırmasaydım diyorum şuan
Marayy Ggggggggggg bende bugün gebelik testi yaptım ve negatif çıktı çok üzüldüm ne yapalım canım nasipte koymuş çok üzülüyoruz çok kahroluyoruz Allah’ım bizede nasip etsin 🙏
Pnrbtr Marayy Ggggggggggg napalım bu ay da kaderimizde yokmuş. Allah tez zamanda doldursun kucaklarımızı ne diyelim. Ben öğretmenim sınıfta gözlerimden yaş aktı. Kahroldum diyebilirim. Ama napalım Allah ne derse o oluyor. Üzülme canım benim
Etzel Marayy ben de yapmadım bugün adet ağrım oldu çünkü öğlen dedim adet olucam heralde☺️ Nasip artık önümüzdeki ayı değerlendiririz :) Bir de bişey sorucam hangi gebelik testini kullanıyorsunuz ? Ben innovitanın gebelik testini kullanıyorum adetten önce çıkıyomudur acaba 🤔
Ggggggggggg Pnrbtr geçer yarına da işte yine de insan bi göçüyo hayal kırıklığı. Allah bize de nasip eder inşallah hayırlısıyla sağlıklı evlatlar
Pnrbtr Marayy ben erken gebelik testi yapmıştım. Milletin 10 gün önceden çıkıyomuş ne bilim bilemedim 🙄 inşallah öyledir. Ama hiç belirti de kalmadı. Midem bulanıyodu bi ara o da gitti.
Etzel Marayy işte insan acaba test markasıyla mı alakalı diye de düşünmeden edemiyor, umut işte☺️Sanırım adet olana kadar da yine bir umut olacak🙄 seninde daha adet dönemine var belki erkendir çıkmıyordur🍀
Tugce1803 Pnrbtr o 10 gün önceden çıkanları öğrendim hatta post açtım canım hepsi de adet bitimi ilişkiye girmiş o yüzden değerleri yüksek oluyo testte çabuk görüyorlar bende bunu yeni duydum ve bu ay öyle değerlendirdim nasip inşallah olmuştur
Etzel Marayy bende bugün ağrım olunca öyle düşündüm ama bi yandan da ya erkense çıkmıyorsa düşüncesi 🤦🏽♀️ Hakkımızda hayırlısı