Drngrkm Yeniannee 21haftaya bugun girdim dün doktordaydim toplam 3 kilo almisim bebegim de 420 grammıs
Nagis Yeniannee hamile kaldığında 4kilo verdim anca anca almaya başladım 1kilo aldım bebisin kilosnu bilmiyorum geçen ay gttgimde daha küçük dedi dr
Gamzemeryemm Ben 21 haftalığım 5 kilo almışım ikiz annesiyim bebeklerimden biri 250 diğeri 240 gramdı 2 hafta önce gitmiştim 😇
Ekksl Kızlar ben de 21.haftadayım. Fakat 3 gündür çok sancılarım var 😔 ayağa kalktığımda ve özellikle yürürken rahmimin sancısı iki büklüm yapıyor beni.
__Yusufberaninannesi__ Ekksl Dışarda çok kaldığım zaman yorulduğum ve ayakta kaldığım günlerde özellikle de yürüdü isem benim de öyle oluyor. Bugün mesela eve zor çıktım geldiğim gibi ayaklarımın altina yastik koydum dinlendim. Ama senin devamli böyle ise muhtemelen doktorun magnezyum verir.. bana dayanamazsan yazacağım demişti çünkü
__Yusufberaninannesi__ 20 hafta iken 380 gr. Dı şimdi 21. Hafta bitmek üzere bakalim detaylıda ne kadar çıkacak 😋😊 80 ile hamile kalmıştım 85 kiloyum 😨😨
Ekksl __Yusufberaninannesi__ Canım sırt ağrılarım için vermişti magnezyum.kullanıyorum 2aydır aslında. Bugun mesaj attım doktoruma tekrar takviye bir vitamin söyledi ama kafama şu takıldı. Benim kasık ağrısı gibi değil de rahim sanıcı. Magnezyumun faydası olur mu buna
Ayselcnt Bende bugün sağlık ocağında tartındım 9 kilo almışım.. 😕 minnoşomun kaç gram olduğunu cumartesi öğreneceğim inşallah.. 😊
Oshlem Selam kizlar 20nci haftamızdayız ben hala basladigim kilodan eksi 2 kilo dusugum almadim ama bebisim 20nci haftaya girer girmez 390 gramdi cok sukur e bi okadarda esi var iceride bence iyi gidiyorum.hiii istedigm herseyide yiyorum bu arada.cok sukur 🙇🤰🏼😙
Yeniannee Oshlem özel birşey yapıyor musun☺☺☺ bende yediklerime dikkat ediyorum tam tersi ekmek fazla yememeye çalışıyorum ama sonu hüsran 🤦♀️ şok oldum tartiya ciktigimda 😑
__Yusufberaninannesi__ Ekksl Bilemiyorum ama cok da kendini dinleme.. bendr çok pimpirikleniyorum ama bebeğin hareketlerini hissediyoruz artik eğer bunda sıkıntı yok ise doktorun da normal diyosa çok da canını sıkma sonuçta hamileyiz ve bebek büyüdükçe içimizde kocaman bir kafa eller ayaklar taşıyoruz 😊😊 Ağırlaşmaya başlıcaz yavaş yavaş. 5 ayi bitirdik 6. Aya giriyoruz unutmq 🌷⚘⚘😋😊