Nıye bu kdar bekletıolar hemen ilaca baslamaları gerekmıo mu ya hastaneden cıksam dıorum daha beter bı yere giderim daha kotu olur dıe de korkuyorum beklıorum 4 gündür sadece vajınal ultrasonla bakıp duruolar bıktım kaç gündür valla karıstırmalarından ultrasonla