Nurcann02 yani tansiyon hastası gibi beslenmek gerekiyor öyle söyleyeyim.. kızartmalar hamur işleri öyle aşırı börek çörek, aşırı tuz tatlı. Tadına hep baktım her şeyin, normal insanlar nasıl yiyorsa mesela ben eşimin tatlısının ucundan yiyordum azıcık çok Sevdiğim için 😁 eğer ileri seyrederse bebeği riske atıyorsun maalesef, bebeğim için 3 ay bu söylediklerime çok dikkat ettim 2-3 kilo aldım o aylarda sadece. Ondan önce ben de 24 haftaya kadar 10 kilo almıştım