Sezenaksukarademir Hafta kapıya dayandığı gün doktorum suni sancı vereceğiz dedi ve biz eşyaları topladık gittik. Ben suni bekliyordum ama gittiğimde açıklığımın 2 buçuk 3 cm olduğunu söyledi doktorum. Muayene ederken alttan biraz zorladı ve sancılarımı başlattı. Başta her şey aslında çok güzeldi kızlar. 10 dakika da bir sancı hafif hafif vuruyordu bende bol bol yürüyor çömeliyor ve plates topunda zıplıyordum. Ama açılmam bir türlü ilerlemedi. Tam 24 saat kızlar. Tamı tamına 24 saat sancı çektim. Sancı araları kısaldı yataktan kalkamadım. Kusmaya başladım ve bilincim bir an olsun gitti maalesef. Sancıyla gözümü acıyor sonra tekrar kapatıyordum. Epidural istedim ama açıklığın 6 cm olmadan veremeyiz dediler. Sezeryan diye yalvardım, ağladım eşim geldi yanıma devamlı dua okudu masaj yaptı ama maalesef hiç faydası olmadı. Sabah başka bir doktor geldi muayene etti ve istersen suni sancı istersen suda doğum dediler. Ben bir cesaret suni dedim. Çünkü yorulmuşum. Hiç yemek yiyemedim vücudumda derman kalmadı ne kadar çabuk olursa o kadar iyiydi benim için. Suni takıldıktan sonra her 15 dakika da bir gelip dozu attırdılar. Ve 1 saat sonra açıklığım 6 cm oldu. Hemen epidural istedim. Harika bir buluş gerçekten sadece 5 dakika içinde rahatladım. Ve 1 buçuk saat uyumuşum öyle diyorlar. Bana göre sadece 5 dakika gibiydi 😂 her neyse sonra canım ebem geldi ve suyumu patlattı. Ve yarım saat sonra tam açıklığa ulaşmıştım. Hemen yatağımın altını çıkardılar gerekli malzemeleri getirdiler ve ıkınmamı istediler. Burası azıcık sorunlu oldu. Başta iyi ıkınırken sonradan epidural yüzünden tam ıkınamadım ve ebe karnıma bastırdı. Aslında hiç dikişim olmayacaktı ama benim biricik paşam eli yanağında doğduğu için yırttırdı 2 dikişim oldu. Kızlar onu bana verdiklerinden her şeye değdiğini anladım. Her ne kadar ben bu çocuğu istemiyordum doğurmucam desemde. Evet benim doğumum pek iç açıcı olmadı. Neredeyse 1 buçuk gün sancı çektim ama şuan yanımda mışıl mışıl uyuyan bir melek var. Tek sorunumuz biraz inat emerken zorlanıyoruz ve birde 2 dikişim. 3800 gram ve 51 cm doğduk çok şükür. Kızlar evet biraz zorlu bir süreç ama emin olun değiyor ve aklınıza hem ona kavuşacağınız zamanı hayal edin 🥰🥰
Sezenaksukarademir Yasemincifci bana hep yemek ye dediler canım ama ben sancıyla yiyemedim maalesef midem almadı. Öyle lavman falan da yapmadılar.
Sezenaksukarademir Ebrs hayır canım zaten epidural vardı ve sonradan yine ne olur ne olmaz diye iğne de vurdular. Zaten o an hep gözün bebekte oluyor hiç farketmiyorsun.