Ben bugün yaptırdım canım,ailemin birçok bireyini şeker hastalığı yüzünden kaybettim hatta 8 ay önce annem vefat etti. Kendisi şeker hastasıydı,birçok organına zarar verdi ve kaybettik 🙁ailede olsun ya da olmasın yaptırmakta fayda var diye düşünüyorum. Hepimiz sağlıkla kavuşalım evlatlarımıza 🦋🙏🏻