Arzuctl ben sultanbeylide saygı hastanesine gidiyorum ebru ağırdemir doktorum. Sgk anlaşmalı özel hastane olduğu için biraz kalabalık bi de benim gittiğim doktorun çok hastası oluyor her gitmemde 1 saat bekliyorum muayene için😒 sırf doktoru sewdiğim için gidiyorum. Hastanede güzel yani kötü bi yer değil