Hazaldalilar canım aynısı bana da oldu geçen hafta. 2 gün üst üste çok yordum kendimi ev temizliği ertesi gün misafirler filan derken 2 gün akşam üzeri avuç içi kadar su geldi. Çok korktum. Bişey oldu zannettim. Acile gittim muayene edildi su değilmiş çok şükür normal akıntıymış. Artık bebek büyüdükçe bu tarz akıntılar olması normal. Bi de yaz geldi artık akıntımız daha da sıvı olabiliyor. Ama içinin rahat etmesi için sende Bi doktora görün istersen. Ama kötü bişey olacağını zannetmiyorum ☺️