Melike88 Doktorunuzdan normal doğumu engelleyeceğine dair bir şey duymadıysanız sorun olmaz. Muhtemelen genlerle alakalıdır. Eşim ve benim de baş çevremiz genişmiş, bebeğinde 1,5 hafta kadar önde gidiyor. Doktor sorun yok dedi şükür. Korkmayın, inşallah sağlıkla kucağınıza alırsınız 🙏🏻😊