Kızlar 34+4 günlük gebeyim bu zamana kadar hiç kabızlık sıkıntısı yaşamadım 2gun önce makatta şişkinlik fark ettim internetten bakıyorum basur olabileceği yazdı buradaki postlarda ise normal doğuma engel bir durum, doğum sırasında alınması gereken bir durum, bebeğe geçen bir durum vs.vs. Birsuru şey yazılmış 😔 dün doktoruma danıştım istersen bakalım dedi 😲 acı yoksa ilk alttan muayene gününde bakarız dedi acı ağrı hissetmedigim için baktirmadim başına gelen var mı😢