Evet kızlar ilk gebeliğim genel sezeryanla olmuştu bence genel yapmak daha kolay ama bebeğin Doğum anına şahit olamamak kötü bunda spinal oldum ama o çekiştirmekte falan hissediliyor acı yok ikisinde de gerçi korkulacak hiç birşey yok ikisinden de ne sonda takıldığı anlaşılıyor ne başka birşey 2100 gr Doğum yaptım suyum bitmişti malesef havuç suyu bol sıvı tüketmeme rağmen düzelmedi ve ablası gibi buda duramadı erken geldi küçük sıpacık