Burcak61 Hazalonur1 estağfurullah bizde isim bulamadık hala oğlumuza ben Eren diyorum babası Çınar bizimkide olursa Eren Çınar olacak ben bizimkiylede dalga geçiyorum ağaç olacak diye 😂
[silindi] Hazalonur1 yok be canım şevkin kırılmasın ama ne bilim hoş gelmedi bana yine de içine sindiyse söylediklerimizi dikkate alma sen 😘
ZehraAlbayrak Hazalonur1 dilberaya gitmeye gerek yok zaten esmeray diye bi sanatcimiz var:)) bence guzel isim. Esmer guzel, ay guzel. Manasi onemli. Sizde begendiyseniz koyun. Bence cok hos gercekten
Zmrtbdk Hazalonur1 Dilberay ünlü olmadan önce sorsaydınız yanıtlar daha farklı olacaktı bence 😂 Sizin içinize sinmesi önemli ama gerisi boş 🤗
madl41 Hazalonur1 Zümra ve Bukre ismi çok hoş geliyor bide Mısra ismi 😊 kızım olursa Elif Mısra koycağım 😊 Bide Didar ismi çok hoşuma gitmişti Gözümün nuru demekmiş 😊
Patulya Hazalonur1 eftelya,lavinya bunlar benim isteyip cesaret edemediklerim 🙈 belinay var esmeraya benziyor amaaa esmeray 🖓🖓