Bende 24haftalıgım doktor suyun sınıra gelmiş yani fazla dedi şeker yüklemesini yaptır dedı ama korkulvak bırsey olmadıgını tatlı hamur işi ve meyve yeme dedi yani günde bir yarım elma bir muz bir bucuk meyve ye hatta 1 tane ye dedı meyvede şeker olduğu için suyu arttıyormıs bende cok korkuyorum bebeğim için