tugba04 22+3um mesela bazi gunler bebegimi cok guzel hissediyorum ama bazi gunler az hissediyorum bu normalmi
reflesha tugba04 canim bende öyle bazen asiri siddetli ve güclü bazen cok zayif 28 haftaya kadar hareketler düzenli olmazmis
Haticeyildiz Normal normal korkulcak bisey yok bazen oluyo iki gun boyunca hissetmiyorum korkuyorum ama sonradan oynayinca rahatliyorum 😀😀
tugba04 Insan ister istemez strese giriyo oyle olunca mesela dun fln gayet iyiydi hareketliydi bugun cok az bi kac kerr hissettim
reflesha tugba04 canim seni cok iyi anliyorum ama bebeklerde insan sonucta devamli hareket edemez cocuk😄bak canini sıkma aksama dogru daha cok.hareketli oluyorlar dün benimde öyle bugun hareketlendi
Nrnsmt Onun hareketlerini hissetmek çok ayrı duygu 😍 Hele eşim onunla konuşunca tepki vermesi ayrı bi mutluluk 🙏🏻 #minnakkızım yerim seniii 😘😘
Saramasal Ben 18 haftaligm erkenmi acaba bazen sağda bazen solda ağrı oluyo ağırlık gbi net bir hareket yok daha