Deletedmom6373 Kızlar 34 haftalığim boğazım başım çok ağrıyor soğuk soğuk terliyorum evde ıhlamur bal limonla gecirmeye çalisiyorum ama yok geçmiyor sizce acile gitsem bisey yaparlarmı gerimi gönderirler :(
Burcu92 Deletedmom6373 Canım bende 20 haftaligim grip gibi oldum . Gitsen serum vitamin agr i kesici falan yaparlar muhtemelen . Eğer antibiyotiklik birseyin yoksa. Ben de dr umu aradım ıhlamur parol bitkisel pastil boğazını ılık tut tedavisi yok dedi . Ama istersen git belki serum vitamin falan yaparlarsa kolay toplarsın. Geçmiş olsun canım
Deletedmom6373 Yasemincifci Bir kez aşırı başım ağrıyordu acile gittik biz hiçbirşey yapamayız demislerdi o yüzden gitmek istemiyorum eşim illa gidelim diyor ama bilmiyorum baya bi soguk almışım
Deletedmom6373 Burcu92 Çok teşekkür ederim canım gitcem artık çünkü boğazım çok acıyor ve kulağıma vuruyor ağrısı belki dedigin gibi bi serum falan takarlar tekrar sağol canim