Merhaba arkadaşlar 39+0 olduk bugün doktora gittim. Çatı muayenesi oldum normal doğum için müsaitsin dedi. nst normal herşey yolunda doktorum bana 1 hafta verdi 2 hazirana kadar tahmini süreç verdi öncesi de sonrası da olabilir dedi bekliyoruz.🙏🏻
Ve 40. Haftadan sonra hicbir hastasını bekletmedigini söyledi. Haftaya geldiğin de durumuna bakarız dedi ona gore sana iki tercih sunacağım dedi. Ya kendi sancın gelir doğum yaparsın yada suni sancı verir doğumunu yaptırırım dedi kabul edersen. Bayramda tatile çıkacağını söyledi 4 gün olmayacakmış. Yada dedi kendi sancini bekler başka doktor doğumuna girer dedi ben yokken. Benim durumumda olan var mı önerileriniz nedir? Ben suni sancı taraftarı değilim 😑