Pinkbabe amin inşallah teşekür ederim. Benimde ayda bir kontrol uzun gibi geldi özele gidiyorum dr umdan memnunum ama ayda bir normal mi acaba diye düşünüyorum 🤔 aynı bizim de unda ultrasonu çok iyi dört boyutlu ama numarası var aklıma bişe takıldığında falan soruyorum sağılsın anında da dönüş yapıyor hayırlısı bakalım inşallah bende sağlıklı haberinden sonra cinsiyeti öğrenirim alışveriş yapmak iÇin sabırsızlanıyorum 😄