Öncelikle Merhaba Biraz Uzun Olucak Şimdiden Soyliyim ☺️🙈 Çünkü Doğum hikâyelerini okuyunca Hep uzun ve Detaylı şekilde Okumak isterdim 🙏 18.05.2018 Cumartesi Günü Saat 22:05 de Geldi Minigim
38+4 Haftaliktim geçen kontrolde 3 Cm Açıklığım Vardı Doktorum Hafta Sonu Dogurmazsan pazartesi Hazırlıklı Gel demişti Cuma Oldu tık Yok Cumartesi Oldu Yine Tık yok Takı Akşam Üstü dışarı çıkana Kadar Yarım saat yürüdüm o sıra sancı gelip Gidiyor tabi sonra Geldim Duş aldım Sonrada Geçip Kuranı Kerim'i Açıp Yasin Suresini Okudum O sıra Sürekli Sancı Geliyodu ama kale Almadim Sancı öyle bi geliyoki Kuranı Birakip O sanciyi çekip tekrar Devam ediyodum 🙈 Bitirdim Kuranı Evin içinde Volta atıyorum resmen 10 dkda olan Sancim 5 Dakikaya İndi Ve Ben Eşimi Aramamakla İsrarciyim İftardan sonra gelsin diyorum kendi kendime Baktım Yok dayanamıyorum Hemen Aradım Eşimi Geldi Hastaneye Gittik Ntsye Bağlandım daha Sonra Alltan muane edildi 8 Cm Açıklık 😲 ve ben sok doktor Mutlu 😂 Bukadarini beklemiyodum Hemen Doğuma hazırladılar Dogumhaneye Aldılar Ben Bağırıyorum ikinmaya çalışıyorum Esimde Kapının önünde Beni bekliyo Dayanamayıp içeri Girdi hiç içeri girmesini beklemiyodum çünkü o benden daha Korkak Panik Bayılır Falan Diyodum 😂 Baktım Eşim Gelmiş Elimi Tutuyo Beni sakinleştirmeye Destek olmaya calisiyo ve 2 Saat Sonunda Doğumum Gerçekleşti oğlumu Kucağıma Verince Herşey Geçti Sanki o mis Kokusu Tamamladı Beni ☺️ Bebeğin eşini de Çıkarınca dahada Rahatladım sonra Oğlumu Alıp Kontrolerini yapmaya Götürdüler o sıra Doktor Uyuttu beni dikisleri hisetmemem için 👼odaya Geldikden Sonra Uyandirdilar 🙏 Biz 1 Haftalık Olduk tek sorunum Dikişlerim onlarda İnşallah Çabucak geçer ☺️🙏
ve size Kısaca Tecrubelerimden Bahsediyim Ebeyii Ve doktoru Dinleyin Onlar Zaten Ne yapmanız Gerektiğini Söylüyo🙏 Panik Yapmayın Rahat olmaya Çalışın Sancinizi Geldikçe Değerlendirin Bağırmak Yerine İkinin 🙏 Ben 5 6 Ay boyunca Hem yattım yeri geldi yemek bile yiyemedim günlerce haftalarca Sürekli mide bulantili Geçti. Ama ona rağmen son 2 ayda Bol yürüyüş Yapmaya Özen gösterdim Korkmayın Bolca Yürüyün ❤️ son ayda Hurma Çok tüketin ❣️ Sancı hisettiginiz an İlk işiniz Duş Almak Olsun Açıklığa Yardımcı Olan En büyük şey o sıra duş almak 🕊️ Ve Bana Yardımcı Olan son Şey Fırsat buldukça İyi hisrtikce her zaman Yasin suresini Okudum Hergun Mutlaka Ayetel Kürsi Okudum Dua ettim Rabbim geri çevirmedi Şükürler olsun Bol dua etmeyi de ihmal etmeyin 🙏 Hamileligimde Pskolojimi Bozan Çok post oldu Burda Çok etkilenirdim Acaba Bebeğimi Kucağıma Ala bilicekmiyim Acaba İyimi Acaba Nasıldır Hareket etmediği an Korkudan olurdum ama öyle yapmamak gerek rahat olun inanın hepsi geçip gidiyor Rabbim Hepinizin Yar Ve Yardımcısı Olsun Sağ salim Bebislerinizi Kucağınıza Almanız Duasıyla Hepinizi Öpüyorum Hayırlı Doğumlar Varsa sorularınız Cevapliya bilirim ❣️🙏 Sağlıcakla Kalın Güzel Anne Adayları ❤️🙏👼🕊️