Çok zor bir süreç. Biz şuanda 18+4 olduk. 17+6 da yaptırdım amniyosentezi. Sonucu beklemek çok zor. Aslında çok korkuyorum ama içimde de bir ferahlık var. Anlayamıyorum. Kalbindeki delikle alakalı da doğduktan sonra değerlendirilir denildi. Biraz daha büyüsün ilerleyen haftalarda tekrar değerlendirilecek. Kapanabilir dedi yoksa ameliyat olur denildi. Kapsamlı bir hastanede doğum yapmalısın her türlü duruma karşı denildi.