SelmAlper rmysacobn https://hizliresim.com/r0LGJm https://hizliresim.com/5N9jGL bunlar kız dedikleri https://i.hizliresim.com/AO2jyL.jpg https://hizliresim.com/4pmNGG bunlar erkek dedikleri inşallah becebilmişimdir 🙏☺️
rmysacobn SelmAlper çok teşekkür ederimm canım çok sağoll☺️ ya hayırlısı neyse o olsun artık kafam allak bullak😍
bergenn isim sikintisi bizde de var.36 haftalik olduk daha net birsey yok.. oglum var adi Berke şimdi kizim olacak Beren dusunuyorum ama hala kesin degil🤔
Cerry Bizzzz Bizzzz bizde tam olarak karar veremedik Cemre ve Nil arasında kalmıs durumdayız:) birde elek altında kalanlar var belki fikir olur belki Burçak, Güneş, Dolunay, Miray, Afra
gLycn_ Yilmayse aynen kız olsaydı belliydi ama erkek isimleride kiz isimleri kadar güzel ve seçenekler az popüler isimlerden de gına geldi bana artik 🤦🏻♀️
SelmAlper rmysacobn sağlıklı olsun da canım Allah sağ salim kucağına almayı nasip etsin bir çok doktor bile çocuk doğmadan %100 bu cinsiyeti diyemeyiz diyorlar 😄 doğduğu zaman göreceğiz artık 🥰
Sivasgelini aysklc bende canim insallah nasip olursa kizim olursa ömür cok istiyorum 😘🙏🏼 Allah hayirlisiyla kucagimiza almayi nasip etsin cumlemize
rmysacobn SelmAlper tabi ki canım öncelik sağlıklı olmaları Rabbim hayırlı evlat etsin sağlıklı ömürleri olsun yeter bize🤲🏻☺️ Ama doğuma kadar çatlarım ben dur bakalım detaylı ultrasonu bekleriz bizde artık😂
Bizzzz uduygudmrhn yok aslında eşim araştırırken bulmuş ekin ismini bende beste ismini tv duydum bi uzaktan tanıdıkta da var hoşuma gitti aslında şuan çevremizde yok kulağa hoş gelmesine baktım ama şuan aklıma Lina ismini de koydular içinden çıkılmaz bir hal aldı en zoru isimmiş😭